۵ پاسخ

خب خوبه دیکه تا بیاد ۳ شده عزیزم
که اکثرا الان ۳ ۳۲۰۰ ان بچه ها

بله من هیچ کاری ام نکردم بخدا چون معدخ درد دارم زیاد نمیتونم بخورم

من هفته ۳۶ وزنش ۲۴۰۰بود دکتر گفت خوبه

اصلا نگران نباش عالیه

انشالله تا زایمان ۳۳۰۰حتما هست

عزیزم من ۳۶هفته و ۳روز رفتم وزنش ۲۴۰۰بود و دور شکمش نزدیک چهار هفته عقب بود.ال ارژنین داد دکترم،استراحت کردم،پروتئین خیلی مصرف کردم ،خداروشکر وزنش رسیده به ۳کیلو و صد ،دکترمم ختم بارداری داده بود ولی منصرف شد و ادامه میدیم تا ۳۹هفته به امید خدا.

2/500تا دو سه هفته دیگه 3میشه نگران نباش

سوال های مرتبط