۳ پاسخ

من اسپری دارم تو هر بینی یه پیس میزنم

اره بریز هر ۶ ساعت دکتر گفت هر سوراخ بینی یک قطره ، ولی من دو سه قطره میریزم که عطسه کنه بعد با پوار تمییز میکنم

بریز با فینگیر تمیز کن گناه داره

سوال های مرتبط