خانوما من بعضی موقعه ها واژن درد میگیره
عادیه؟
کی اینطور بوده

۴ پاسخ

من هنوزم گاهی اوقات واژنم تیر میکشه درد میگیره

عه منم همین هفته هستم... دقیقا همین درد رو دارم. بعضی وقتا تیر میکشه یه طرف رحمم بعضی وقتا ساکته.‌ بعضی وقتا حس میکنم میزنه به مثانه ام یه لحظه ای تیر میکشه.. یه لحظه ای هستا ولی باز آدم‌نگران میشه

منم الان درد پریودی گرفتم همش دستمال میکشم به خودم از ترس🥺

طبیعیه
درد واژن و دردهای پریودی اولش هست

سوال های مرتبط

مامان فندقی🧸🐣 مامان فندقی🧸🐣 هفته هجدهم بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد