کالسکه ات اگر مدل نوزادی میشه کلا میتونی بزاری داخلش باز چون کوچولو ان من خودم از بعد از دو ماهگی دیگه کلا میزارم تو کالسکه اش
منظورتون از خنده چیه؟خنده باصدا؟
بچه مگه از چند روز بعداز تولدش لبخند نمیزنه
من دخترم الان دو روزه داره میخنده 😍😍
فقط اغوشی بگیر
از ی ماه ب بعد شروع میکنن ب خندیدن ولی بی صدا و بعدش صدا های مختلف درمیارن
ولی خنده با صدا رو نمیدونم کی انجام میدن
میگن چهل روزش ک تموم شه میخنده
من یکماهش بود گذاشتم زباد بی قراری میکرد هعی پامیشد گریه میکرد بغل میخواست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.