۱۱ پاسخ

انقدددد خوش غذا میشن بعد از شیر گرفتن ک حد ندارد آدم همش میگه اگر میدونستم اینجوریه زودتر میگرفتم

بعد اینکه از شیر گرفتی روزی هزار بار آرزو میکنی کاشکی تندتر از شیر میگرفتم.

بچه ها با مک زدن سیری کاذب میگیرن.

از شیر بگیریش دیگه خوش غذا میشه راحت میشی

از شیر که بگیری خوش غذا میشه خیالت راجت

من ۱و ۸ ماه گرفتم. پسرم به شدت بد غذا بود بعد قطع شیرم هیچ فرقی نکرده همینطوری بد غذاس🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

من سه روزه گرفتم ، مث بنز که نه ولی در حد ۲۰۶ غذا میخوره 😂😂😂

حتی یک ذره ام نگران بد غذاییش نباش دختر من حتی یک لقمه غذا نمیخورد اصلا الان ماشاالله ازشیرگرفتم اینقد خوب میخوره

من درکت میکنم چون دختر من هیچی نمیخوره
نه میوه نه غذا نه حتی بستنی اینا
فقط فقط شیررر😭

نورای منم خیلی بد غذاست انقد ب شیر وابستس ک حد نداره از الان ماتم دارم چیکار کنم

ربطی نداره منکه تا دوسالگی شایدم بیشتر شیر میدم البته پسرم خوش غذاست خواهرشوهر من تا۳/۵ سال شیر خورده

موهاتو چ رنگی گذاشتی عزیزم قشنگ شده

سوال های مرتبط