کسی ازاین قرص استفاده کرده واسه بعد زایمان چطور بوده

تصویر
۲ پاسخ

من نمیدونم چرا این قرصو میخورم شیرم کم میشه ، چند بار هم امتحان کردم . قبلش تو دوران بارداری میخوردم خوب بود

من تو بارداری استفاده میکردم خوب بود
الانم اکتی ناتال ساده گرفتم ک امگا ۳ نداره

سوال های مرتبط