واکسن ک نه
ویروسه
اگه بازم بالا آورد خدای نکرده ،ببر دکتر
ویروس جدیدع مراقب تبش باش تب بالا داره اسهال استفراغ من و دخترممم گرفتیم
ویروسه احتمالا نزن بزار کامل کامل خوب ک شد بعد
نه نزن بمونید کامل خوب بشه بعد
ویروس کرفته
ن دیگه باید بذاری کامل خوب بشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.