۵ پاسخ

واکسن ک نه
ویروسه
اگه بازم بالا آورد خدای نکرده ،ببر دکتر

ویروس جدیدع مراقب تبش باش تب بالا داره اسهال استفراغ من و دخترممم گرفتیم

ویروسه احتمالا نزن بزار کامل کامل خوب ک شد بعد

نه نزن بمونید کامل خوب بشه بعد

ویروس کرفته
ن دیگه باید بذاری کامل خوب بشع

سوال های مرتبط