سلام مامانا
برای عفونت دندون چی خوبه؟؟؟

۵ پاسخ

مفنامیک اسید عالیه

مترونیدازول

ی قطره پریسکا هست از داروخونه بگیر تو اب بریزی بد نیس واسه من دردش تموم شد

عفونت دندون اگ جواب نگرفتی اژ دارو ی چیزی هست ب اسم سیریش از عطاری بگیر یکم تفت بده رنگش قهوه ای بشه با پنبه بذار‌رو لثه و دندونت عفونتشو میکشه بیرون
گل ختمی سفیدم خوبه خیس کنی بذاری روش
این دوتا رو ما رو دندون شوهرم ج گرفتیم هرچی قرص خورد و اینا فایده نکرپ

سلام آب نمک قرقره کن

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۳ سالگی
مامان اریا مامان اریا ۲ سالگی