۶ پاسخ

نه بابا بچه منم همینجوریه

عشقم من تجربه ای ندارم اولین بچمه ولی فک میکنم هر چی بگذره بهتر میشه چون پسر منم همینطوری بود الانم همینطوری ولی خیلی بهتر شده و حس میکنم روز ب روز بهتر میشه تاییم بیشتری و تنها رو زمین میمونه .ولی خب میگم بازم چند دقیقست و صداش در میاد 😂❤️

دختر منم همینطور بود یا خواب بود یا بیدار بود و داشت گریه میکرد فقط باید راه میبردمش تا آروم بشه

از بچه ۱۹ روزه چ انتظاری داری😐
اون هنوز درک نکرده ک اومده بیرون

بچه منم همینجوریه🥲

بچه منم همینطوره🫠

سوال های مرتبط