۷ پاسخ

دمای اتاق موقع واکسن باید خنک تر از همیشه باشه و‌لباسش کم باشه. دما حدودا ۲۰-۲۲ باشه

دوبرابر وزن هست پاراکید

قطره رو سروقت با دوزش بده و تا ۳۷شد شروع کن پاشویه.باید مراقبش باشی .مرتب تبش چک کن.چون یهو میره بالا

الان تب داره باید پاشویش کنی.اب ولرم با کمی نمک و گلاب.با دستمال خیس کن بزار کشاله رون ،زیر بغل ،رو شکم،رو پا

نه عزیزم .نمیشه بیشتر داد خطرناکه.روز اول هر ۴ساعت بیشتر از۵وعده نشه.روز دوم هر۶ساعت.برابر وزنش

ن هر ۴ ساعت بده بهش قطررو اگه تب نداشت هر ۶ساعت

کم لباس تنش کن و دمای خونه هم خنک باشه

سوال های مرتبط