دمای اتاق موقع واکسن باید خنک تر از همیشه باشه ولباسش کم باشه. دما حدودا ۲۰-۲۲ باشه
دوبرابر وزن هست پاراکید
قطره رو سروقت با دوزش بده و تا ۳۷شد شروع کن پاشویه.باید مراقبش باشی .مرتب تبش چک کن.چون یهو میره بالا
الان تب داره باید پاشویش کنی.اب ولرم با کمی نمک و گلاب.با دستمال خیس کن بزار کشاله رون ،زیر بغل ،رو شکم،رو پا
نه عزیزم .نمیشه بیشتر داد خطرناکه.روز اول هر ۴ساعت بیشتر از۵وعده نشه.روز دوم هر۶ساعت.برابر وزنش
ن هر ۴ ساعت بده بهش قطررو اگه تب نداشت هر ۶ساعت
کم لباس تنش کن و دمای خونه هم خنک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.