خانمایی که 37هفته سزارین شدن. شیر داشتین؟

۶ پاسخ

من ۳۹هفته سزارین شدم نداشتم قرصم بهترین شو خوردم بی فایده بود بعد ۲۰روز شیر اومد که بچه دیگه نگرفت

نه من نداشتم

من ۳۷ هفته و ۳ روز طبیعی زایمان کردم داشتم ولی کم شیر افزا خوردم تا راه افتاد

اره اندازه گاوی شیر داشتم همش هم شره میکرد

سلام آره ولی کم

مادر من اون زمان داشت

سوال های مرتبط