من ۳۹هفته سزارین شدم نداشتم قرصم بهترین شو خوردم بی فایده بود بعد ۲۰روز شیر اومد که بچه دیگه نگرفت
نه من نداشتم
من ۳۷ هفته و ۳ روز طبیعی زایمان کردم داشتم ولی کم شیر افزا خوردم تا راه افتاد
اره اندازه گاوی شیر داشتم همش هم شره میکرد
سلام آره ولی کم
مادر من اون زمان داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.