من شبی یکی میزارم
من اولا صبح و شب میزاشتم الان شبا فقط میزارم
من ۸ ساعته میزاشتم الان دکترم گفت صبح و شب بزار
منم ازاول بارداريم ميزارم دكترگفته هر١٢ساعتى من هرشب ميزارم
من ازاول بارداری هرشب یدونه شیاف استفاده میکنم
امپولشم یه روز درمیون
الانم فهمیدم هماتوم دارم دوفامدم میخورم
من روزی دوتا میزارم
منم هر شب یکی میذارم
من از اول بارداری تا الآن روزی ۲تا میزارم
من روزی ۳تا میزارم
من ک هرشب استفاده میکردم هماتوم داشتم
پروژسترون؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.