۶ پاسخ

بند قهوه ایه قشنگتره
ولی زیاد همچین پاپوش هایی ب درد نمیخوره برا دکور اتاق تو کمد خوبه

منکه اصلن زیاد پاپوش نگرفتم کفش که اصلاا چون سایز پای بچه ها متفاوته به موقع سایز پاهاش میگیرم چون اطرافیان زیاد دیدم به پای بچه کوچیک بوده

اوخودا
این مدل کفشارو تا وقتی راه نیوفتاده میتونی بگیری سایز ۱۱ هم یدونه دوس داشتی بگیر

به نظرم اصلا نباید زیاده روی کرد، بچه برادر من کلی داشت بعد بچه پاس تپلی بود، رو پا داشت بیشترش رو‌ حتی یکبار هم نتونست بپوشه

از کجا خریدی عزیزم
من هرچی دنبال پاپوش میگردم چیز قشنگی نمیبینم

من ۵تا گرفتم
از حدود ۵ ۶ ماهگی میشه پا کرد دوتا هم کفش گرفتم واسه ۱ سالگی حالا تا بعدها با خودش برم بخرم

سوال های مرتبط

مامان امید زندگیم💙🩵 مامان امید زندگیم💙🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد