سلام درد پریودی طبیعیه؟
چون همه میگن طبیعیه ودرد کاذبه!؟؟

۶ پاسخ

عزیزم تا وقتی تو ساعت‌مشخص نیاد مثلا هر ۱ ساعت و رفته رفته کم بشه مثلا هر ۰.۵ ساعت بشه شکم سفت مثل پیشانی نشه درد شدید نباشه با استراحت خوب بشه طبیعیه

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

دکتر من‌گفت تا وقتی دردش اروم و‌ملیح باشه طبیعیه اگر شدید شد و غیرقابل تحمل برم پیشش

نگران‌نباش طبیعیه
داره رحم رو‌اماده میکنه

اگه چند بار پشت سرهم باشه باید برید بیمارستان
من اینطوری بودم دیروز دکتر بهم شیاف داد

نه طبیعی نیست نشونه باز شدن دهانه رحمه

سوال های مرتبط

مامان ایوبی مامان ایوبی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دانیال مامان دانیال ۳ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهدی حسین مامان مهدی حسین ۵ ماهگی
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان حورا سادات مامان حورا سادات ۱۳ ماهگی