۱۰ پاسخ

فک کنم تپله بچت..پسر من خیلی لاغره و بخاطر همین خیلی بزرگه..تپلا نصفش تو گوشته..دکترم بری همینو میگه

مگه قراره سال به سال رشد کنه؟ اگه اینجوری بود که الان پیرمردا باس اونجاش اندازه شیلنگ باشه😂

اونش دیگه به من ربط نداره کسی که خیرشو میبینه میبره بزرگش می‌کنه 😂

نشون دکترش بده عزیزم

پسر من ۱۰ ساله هست خیلی کوچک هست

از دست ما مامانا😁
حالا من برعکس حس میکنم خیلی بزرگه بضی وقتا به شوهرم میگم بنظرت عادیه؟
گاهی ک جیش داره سیخ میشه از بزرگیش تعجب میکنم

پسر منم همینه خیلی کوچولو هست

لباسای جذب نپوشونش
پسر ندارم بدونم ولی میگن چیزش آزاد باشه لباسا گشاد رشد میکنه

منم همین حسو دارم البته بگم خودشم از ی سالگی تا الان۲ کیلو فقط رشد کرده
نگران نیاش ب وقتش بزرگ میشه🤣

منم اینطوری فک می‌کنم.
می‌خوام این دفعه بردمش دکتر برای چک‌آپ نشون بدم

سوال های مرتبط