۴ پاسخ

منم منتظرم بعد انومالی برم یه مقدار خرید کنم

سایز صفر و یک شلوار بیشتر بگیر

خوبه همینا حالا بعد اگر دیدی چیزی نیازه نهایتا میخری . سایز صفر ی بلوز شلوار میگرفتی اگر تو بیمارستان نزاشتن زیر دکمه تنش کنی داشته باشی

من برا بچم سایز ۲گرفتم بیمارستانش

سوال های مرتبط