منم واقعااااا خسته شدم همش دعوا جیغ گریه لجبازی خیلی کم آوردم دلم میخواد فقط واسه پنج دقیقه در روز هم که شده بزارن تو حال خودم باشم
دقیقا برای منم سوال بود چرا اینا اینقدر دارن گریه میکنن ،اعصاب برایم نذاشتن،دیشب یه سری از دستشون گریه کردم ،که چرا الکی گریه میکنن و همش میگن بغلمون کن ،اصلا جرات نمیکنیم داخل خونه بلند بشیم ،سریه میان سراغمون و گریه میکنن که بغل ،دلمون خوش که بزرگ میشن بهتر میشن انگار دارن بدتر میشن ،غذا هم درست نمیخورن
تمام چیزاهای که گفتی حرف منم هست کاش واقعا یذره خوب شن ماهم نفس بکشیم
همششش جیغغغغ گریههههه
دوقلوها روبیکا گروه زدیم.به آیدیم پیام بدین لینک بدم
اونجاهم همه دارن مثله اینجا ناله میکنن🤕😂
@elnazi4delvin4radvin
خدایا خدایا خدایا توروخدا نه من همش دلم خوشه از یک سال ب بالا بهتر شه وضع ولی شماها میگین بدتر میشه خدایا نه من توان ندارم توروخدا کمک کن من نمیتونم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
چقد دوقلو داریم همه همدرد بچه ها داخل این سن یکی لجباز میشن یکی دندون اذیتشون میکنه واقعا درکت میکنم و شبا فقط میگم خدایا خودت توانمو بیشتر کن کم نیارم،همین ازم ساختس خدایا شکرت
هر کی راه حلی داشت جون مادرش به منم بگه😩😩 خوابم میاد خسته ام حوصله ندارم و بقیه موارد که خودتون در جریانید😂
اقا من چند قلو ندارم ولی ۳ تا پسر دارم ۸ ساله و ۵ ساله و یک سالو نیم بخدا هیچ فرقی با چندقلویی ندارم دهنم صااااف شده دعوا جیغ بزن بزن درس بخوووون لعنتی بخور بخواب ندووو نکنننن همه اینارو دارم هیچ کمکی هم ندارم دریغ از یک ساعت تا من استراحت کنم اصلااااا ولی شب که میشه و میخوابن میگم خدایا شکرت که سالمن میخوابم و صبح بعدش روز از نو و روزی از نو🤣🥲خودم کردم که لعنت بر خودم باد🤣🤗
اخ با تا مغز استخوان درکت میکنم من شوهرم کمک نمیکنه هیچی خیلی خستم
تا پیرمون نکنن ول کن نیستن
خدایا شکرت
خداصبرت بده عزیزم من یدونه دارم والا همش دهنش از روزی ک دنیا اومده تا الان برا گریه بازه
دوتا واقعا سخته خداکمکت کنه
چقدر دو قلو اینجاست😂😂
چه یکی چه دوتا چه صدتا همشون سختی دارن بنظرم خودمون اعصابامون ضعیف شده که تحمل بچه هارو نداریم خیلی سخته خدا به همتون توان بده
براشون بازی مناسب سنشون درست کن یا ببین چی دوست دارن همونارو بده برا یکساعت شاید اروم موندن😅
وای واقعا خدا توان چند برابر بده بهتون شما که دو قلو دارین با یکی اینقددد در طول روز خسته میشه مغزم که میگرن گرفتم اصلا نمیتونم تصور کتم ازش دوتا باشه🫠
درکت میکنمممم
منم دلم میخواد بزنم دهن اونایی که میگن خوبه دیگه یهو باهم بزرگ میشن🤨🤨
دیگه نمیدونن ده برابر تک قلو خسته میشیم🥲
خداا بهت قووت بده عزیزم الهی جسمت و روحت پر از سلامتی و قوووت بشه و هیچوقت مریض نشی چی بگم فقط میتونم دعات کنم
همه همدردیم
من ک صب تا شب سرپام دنبال این دوتاا
کی بهت میگه خوشبحالت دوقلو داری؟؟؟ بزن توو دهنش
وایی نگوو توروخدا من میگم بزرگ تر بشند بهتره 😩🥹
کمتر ک هیچی بدترم میشه دلتو خوش نکن تیک عصبی گرفتم از دسشون
۰منم من امروز به جنون رسیده بودم دستام میلرزید از حال بدی که داشتم
من چی بگم ک یه دختر ۴ ساله هم دارم اون بدتر از ایناست .کارهای اشتباه هم ک میکنه زرتی ازش یاد میگیرن .یعنی مغژم یه دقیقه از دستشون اروم نیست همش جیغ گریه دعوا کتک کاری با هیچی هم اروم نمیشن .حتی چیپس و پفک ک میگن آت و آشغال ندید هم جلوشون میزارم نمیخورن فقط دعوا و ریخت و پاش
خدا حفظشون کنه انشالله خونه من یکسرع آهنگهای کودکانه میزارم سرگرم میشن تو فلشش پر میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.