خانما این ازمایش تفسیر کنید

تصویر
۳ پاسخ

خوبه نرماله

من وقتی ستاره نداشته باشه میگم خوبه😂😂

بدون ستاره متوجه کم یا زیاد بودن چیزی نمیشم

خوبه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان selin مامان selin ۲ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۱۴ ماهگی