ببین از عطاری شکر تیغال بگیر طریقه مصرفش رو از عطاریه بپرس تویه هفته بخور ایاشلاخوب میشی قیمتی هم نداره
منم مثل تو سرماخوردگیمخوب میشد نمیتونستم از سرفه خلاص بشم جوری هم سرفه میکردم گلوم زخم میشد ، از عطاری چهار تخمه گرفتم تو فلاسک دم کردم تا سه چهار روز فقط اونو خوردم، از اون موقع به بعد هروقت سرما میخورم دیگه بعدش سرفه ندارم
پودر روتادین از داروخانه بخر یا اگر داری چهارتخم یک قاشق بریز تو استکان و آبجوش ببند بعدم ولرم شد بخور.... دانه به رو یک قاشق بریز تو یکظرف فلزی کوچیک و بزار روی سماور، هم بزن غلیظ که شد لعابش رو بخور....نشاسته رو قبل خواب یک قاشق با آب سرد حل کن و بعد روش آبجوش بریز و بخور و دیگه هم چیزی روش نخور.... تخم گشنیز هم خوبه دراصل باید روی سر قلیون چوب باشه که بکشی ولی الان که نیست ، مثل اسپند دود کن و نفس بکش روش
و دارو هم اگر میخوای شربت گل بنفشه از عطاری یا شربت سالبوتامول هر هشت ساعت یک قاشق غذاخوری بخور
خلاصه بگم که همه اینا عالی هستن...منم شرایط شما رو دارم و فقط اینا تونسته درمونم کنه برای سرفه
روتارین از عطاری یا داروخانه بگیر عالیه واسه سرفه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.