هر بار صدا رو براش توضیح بدید.بیشتر ببریدش بیرون . و بازی های صدا دار انجام بدید. خونه ساکته و تنهاست .
پسر منم همینه البته بیشترش برا لوسیه🤣🤣
احساس ترس رو داره درک میکنه سعی کن تا پروسه طی بشه اصصصصصلا نترسونیش ک مثلا ازت خساب ببره حواست باشه کسی نترسونش بگه لولو میاد یا هاپو میاد و این حرفا
وقتی دویید لبخنذ گشاااد تحویلش بده بگو عه بریم ببینیم چی بووود و برو درو باز کن و یکم اهنگ بخون براش و بخند و بازی کن انقذ این کارو بکن که ترس از این چیزا براش بی معنی بشه وگرنه میشه مث بچه خواهر من پسرش ۹سالشه شب میخاد بره دسشویی دمپایی میزاره جلو در بسته نشه
چراغ خاموش نمیخابه
پسرمنم اینجوریه
بچه ها از هیچ چیز شناخت ندارن و تجربه ،فقط محدود به چیزایی هستن که دورو برشون زیاد اتفاق افتاده و عادت کردن،ب مرور با تکرار چیزای جدید و متفاوت و کامل شدن درکشون عادی میشه،فقط هر بار لبخند بزن بغل کن و براش توضیح بده چی بود و ترسناک نیست اگر شد تو بغلت بود براش تکرار کن ببینه و بعد بخندید و ... دیگه عادی میشه براش
طبیعیه
اینجوری نباشه غیرطبیعیه
داره حس ترس رو تجربه میکنه و باید فقط عادی رفتار کنی بگی چیزی نیست آها ببین باباس
کم کم درست میشه
پسر منم همینه
یکماهه اینجوری شده
نمیدونم تاثیر جنگه یا مقاضی سنشونه
پسر منم همینه
دقیقا دختر منم همینه ایفون میخوره میدوعه میاد میگه صدا صدا ترسیدم ترسیدم
وای دخترمنم
پسر منم همینه
پسر منم دقیقااا همینایی ک گفتییییییییی در خونه همسایمون بسته میشه این میترسه فرار میکنه میاد بغلم از هرصدایی میترسه
تازه فرض کن مثلا توپش میفته تو راهرو پذیرایی میترسه بره بیاره اگرم بره با ترس میدوعه سریع برمیداره میدوعه برمیگرده
یا میگ بیا باهم بریم بیاریمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.