۵ پاسخ

به بدنت بستگی داره ما که نمیتونیم بگیم کدوم خوبه کدوم بده

بستگی داره به بدن تو دکترت بگه چی به صلاحته....من بچه دوممه قطعا ارزو میکنم شرایط جور بشه و مثل اولی طبیعی بشه

من بچه اولمه ولی انتخاب اول و آخرم سزارین

قطعا سزارین

من ک از طبیعی وحشت داشتم فکرشو من ی بچه از اونجات میاد چقدر باید درد بکشی سزارین کردم خیلی هم راحت بود دردش هم با شیاف قابل تحمله

سوال های مرتبط