به بدنت بستگی داره ما که نمیتونیم بگیم کدوم خوبه کدوم بده
بستگی داره به بدن تو دکترت بگه چی به صلاحته....من بچه دوممه قطعا ارزو میکنم شرایط جور بشه و مثل اولی طبیعی بشه
من بچه اولمه ولی انتخاب اول و آخرم سزارین
قطعا سزارین
من ک از طبیعی وحشت داشتم فکرشو من ی بچه از اونجات میاد چقدر باید درد بکشی سزارین کردم خیلی هم راحت بود دردش هم با شیاف قابل تحمله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.