نیکان اقدسیه. خیلی راضی بودم واقعا
من زایمانم ۳۰ این ماه هستش بیمارستان فرهیختگان
ولی دوتا از فامیلام و یکی از دوستام اونجا سزارین کردن و خیلی خیلیبی راضی بودن
دکترمم بهمن و فرهیختگان فقط عمل میکنه ولی میگه فرهیختگان از بهمنم بهتره با اینکه هزینش خیلی کمتره
دقیقااا
من زایمان اولم پارس بود الان میرم ولی میلاد
بیمارسنان بهمن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.