۵ پاسخ

نیکان اقدسیه. خیلی راضی بودم واقعا

من زایمانم ۳۰ این ماه هستش بیمارستان فرهیختگان
ولی دوتا از فامیلام و یکی از دوستام اونجا سزارین کردن و خیلی خیلیبی‌ راضی بودن
دکترمم بهمن و فرهیختگان فقط عمل می‌کنه ولی میگه فرهیختگان از بهمنم بهتره با اینکه هزینش خیلی کمتره

دقیقااا

من زایمان اولم پارس بود الان میرم ولی میلاد

بیمارسنان بهمن

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی 💗 مامان فسقلی 💗 ۱۱ ماهگی