۲ پاسخ

همیشه اینطور نیست تو سونو وزن و رشد بچه مشخصه

واس پسر اولیم 2/850بود
خوب بود بنظرم... ولی بعضی ها میگفتن وای خیلی کم وزنه... البته من یهو درد زایمان گرفتم اورژانسی عمل شدم

سوال های مرتبط