بمن گفته تا 24ساعت قبل زایمان باید بزنم
منم آسپرین داشتم ۳۶ هفته قط کردم اگر قط نشه زایمان سختی داری
اسپرین باید ۳۶ هفته قط کنی باعث خونریزی میشه ولی دکتر به من گفت انوکسا تا ۲۴ ساعت قبل سزارین بزن چون سابقه سقط داشتم وگرنه همونم ۳۶ قط میکرد
نع باید قطع بشه فک کنم اگه ادامه بدی خونریزی شدیدی ممکنه تو زایمان داشته باشی
منم امروز دکتر بودم قطعش کرد
دکتر منم گفت ۳۶ تا ۳۶ هفته باید بزنم بعدش قطع میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.