۶ پاسخ

بمن گفته تا 24ساعت قبل زایمان باید بزنم

منم آسپرین داشتم ۳۶ هفته قط کردم اگر قط نشه زایمان سختی داری

اسپرین باید ۳۶ هفته قط کنی باعث خونریزی میشه ولی دکتر به من گفت انوکسا تا ۲۴ ساعت قبل سزارین بزن چون سابقه سقط داشتم وگرنه همونم ۳۶ قط می‌کرد

نع باید قطع بشه فک کنم اگه ادامه بدی خونریزی شدیدی ممکنه تو زایمان داشته باشی

منم امروز دکتر بودم قطعش کرد

دکتر منم گفت ۳۶ تا ۳۶ هفته باید بزنم بعدش قطع میکنه

سوال های مرتبط