۲ پاسخ

شما باید چند روز بعد از ب دنیا اومدنش میبردین نزدیک ترین بهداشت ب خونتون ک پرونده براش تشکیل بدن و خودشون براتون توضیح میدادن چ موقعی باید ببرین بچه رو برای واکسن هاش و معاینه هاش

دوماه
چهارماه
شش ماه
دوازده ماه
و هجده ماه واکسن داره.تمام این تایما باید ببریدش بهداشت تا تحت نظر هم قرار بگیره و مراقبت قد و وزن انجام بشه

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 ۴ ماهگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۸ ماهگی