۷ پاسخ

منم زایمانم ۲۴ هستش
صبحش باید برم بیمارستان که ۷ صبح سزارین بشم
استرس منم گرفته با اینکه یه تجربه قبلیم دارم
اما نمیدونم پرا میترسم باز

من ۲۳ ام نامه دارم
دعا کنید برام خیییییییلی استرس ج ن گ دارم شبا از ترس تا صب بیدارم
واقعا چرا باید اینقدر مظلوم باشیم 😭

«Stock mahabad kids»

فروشگاه بچگانه و نوجوانان
مهاباد کیدز با عرضه بهترین برندهای اروپایی و آمریکایی
لباس های شیک و با کیفیت
مدل های جدید با قیمت مناسب
عکس های ژورنالی واقعی

ارسال به سراسر کشور

👤 ادمین جهت ثبت سفارش
@admin_Stock_mahabad_kids

🆔 شناسه:
https://ble.ir/stock_mahabad_kids

من ایشالا ۲۴ ام بستری میشم فک‌کنم شبش بچرو وردارن
سزارین هستم

من۲۶ نامه دارم اگه زودترنشه

به امید خدا من ۳۱ م تاریخ زدن شما پیش کی بوشهر عمل میکنین؟

منم یا ۲۴ یا ۲۷, همه‌ش استرس اینو دارم یه مشکلی پیش بیاد،مجبور شم زودتر عمر کنم

سوال های مرتبط