منم زایمانم ۲۴ هستش
صبحش باید برم بیمارستان که ۷ صبح سزارین بشم
استرس منم گرفته با اینکه یه تجربه قبلیم دارم
اما نمیدونم پرا میترسم باز
من ۲۳ ام نامه دارم
دعا کنید برام خیییییییلی استرس ج ن گ دارم شبا از ترس تا صب بیدارم
واقعا چرا باید اینقدر مظلوم باشیم 😭
«Stock mahabad kids»
فروشگاه بچگانه و نوجوانان
مهاباد کیدز با عرضه بهترین برندهای اروپایی و آمریکایی
لباس های شیک و با کیفیت
مدل های جدید با قیمت مناسب
عکس های ژورنالی واقعی
ارسال به سراسر کشور
👤 ادمین جهت ثبت سفارش
@admin_Stock_mahabad_kids
🆔 شناسه:
https://ble.ir/stock_mahabad_kids
من ایشالا ۲۴ ام بستری میشم فککنم شبش بچرو وردارن
سزارین هستم
من۲۶ نامه دارم اگه زودترنشه
به امید خدا من ۳۱ م تاریخ زدن شما پیش کی بوشهر عمل میکنین؟
منم یا ۲۴ یا ۲۷, همهش استرس اینو دارم یه مشکلی پیش بیاد،مجبور شم زودتر عمر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.