۳ پاسخ

کنار نمیام
هزاربار به مرز فروپاشی روانی میرسم

همش گریه همش نکات منفی بولد میشه ذهنم

من با هیچی اروم نمیشم
وقتی میخوام ریلکس کنم
کاپوچینو میخورم

سوال های مرتبط

مامان ایراندخت مامان ایراندخت ۲ سالگی