#شیر_خشک
#فرزند_پروری
#پوشک
#پستونک

تصویر
۵ پاسخ

روانشناسی خوندم ، همون رشته ای که میخواستم توی همون دانشگاهی که میخواستم 🥰 الحمدلله

دبیرستان بخاطر مامانم رفتم معماری دیپلم معماری رو گرفتم
دانشگاه رفتم فنی حرفه ای دختران کرمانشاه رشته معماری و ادامه دادم
انتخاب‌واحد ترم ۴داداشم تصادف کرد ۷ سالش بود طاقت نداشتم خیلی به هم وابسته بودیم نتونستم تحمل کنم و
برگشتم شهرمون انصراف دادم دیگه طاقت دوریش و نداشتم
یسال بعد تو شهرخودمون ازاد اموراداری خوندم ک بعدش برم تربیت معلم اونم ۸واحدم موند
ازدواج کردم انتقالی ندادن بهم ک بیام اردبیل تمومش کنم گفتن همینحا باید تمومش کنی
همونحوری دارم جریمه میشم تا بعد وقت کنم برم پاس کنمشون اخرین بار حامله بودم نگاه کردم ۱۷۰۰جریمه شده بودم
الان نمیدونم چقد شده🤣🤣🤣

من هم هنرستان هم دانشگاه گرافیک خوندم

من تجربی خوندم
کارشناسی هم زیست خواندم برای دبیری
ارشد بیوتک میکروبی خوندم

من دبیرستان تجربی خوندم بعدم حسابداری خوندم ولی دوست نداشتم اصلا

سوال های مرتبط