۱ پاسخ

سلام عزیزم
ساعت ۱۰ اینا بیدار میشه
یه صبحونه میخوریم
ناهار میخوریم
دو ساعت بعد شیر لالا
عصرونه یا فرنی_بیسکوییت_میوه و... هر چی دم دست بود🫣😶
شام
میان وعده

سوال های مرتبط

مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی