شاید بخاطر گرماست
عیب نداره من یه ذره کالاندولا میزنم خوب میشه
شاید به پوشکش حساسیت پیدا کرده پماد اِن اِن بزن خوب میشه سریع مارک پوشکت رو هم عوض کن
شاید زیاد از دستمال مرطوب استفاده کردی یا ب پمادی ک میزنی حساسیت داره
چند باری بشوریش خوب میشه
مال دختر منم زدع از چیه اخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.