یه رون کوچیک بگیر بگو چرخ کنه بهتره
قلوه گاه چربی زیادی داره و توی چرخکرده استفاده میشه با رون مخلوط بشه خیلی بهتره
معمولا برای چرخ کردن همون قلوگاه میگیرن ارزونتر هم هست مزه گوشت میده اما ران و راسته گوشتش بهتره.
گوشت گوسفندی چرخ کرده کلا بوش میاد داخل غذا گوساله خیلی بهتره
قسمت شکم هست تو کوبیده ازش استفاده میکنن و چربه برای غذا هایی که میخای چرب باشه میتونی استفاده کنی یا با گوشت چرخ کرده خالص ترکیب کنی .من یکی دو ماه پیش کشفش کردم .تا الان تو قیمه با گوشت تیکه ای ترکیب کردم خوشمزه شده تو کتلت هم با گوشت چرخ کرده خالص ترکیب کردم خوب شد .
برای حلیم و آبگوشت عالبههه
کلا برای گوشت هایی که میخوای بکوبی خوبه
ازش چرخم میکنن
قلوه گاه قسمت شکم میشه، برای گوسفند خیلی چربه خیلی... باز برای گاو یکم بهتره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.