۷ پاسخ

یه رون کوچیک بگیر بگو چرخ کنه بهتره

قلوه گاه چربی زیادی داره و توی چرخ‌کرده استفاده میشه با رون مخلوط بشه خیلی بهتره

معمولا برای چرخ کردن همون قلوگاه میگیرن ارزونتر هم هست مزه گوشت میده اما ران و راسته گوشتش بهتره.

گوشت گوسفندی چرخ کرده کلا بوش میاد داخل غذا گوساله خیلی بهتره

قسمت شکم هست تو کوبیده ازش استفاده میکنن و چربه برای غذا هایی که میخای چرب باشه میتونی استفاده کنی یا با گوشت چرخ کرده خالص ترکیب کنی .من یکی دو ماه پیش کشفش کردم .تا الان تو قیمه با گوشت تیکه ای ترکیب کردم خوشمزه شده تو کتلت هم با گوشت چرخ کرده خالص ترکیب کردم خوب شد .

برای حلیم و آبگوشت عالبههه
کلا برای گوشت هایی که میخوای بکوبی خوبه
ازش چرخم میکنن

قلوه گاه قسمت شکم میشه، برای گوسفند خیلی چربه خیلی... باز برای گاو یکم بهتره.

سوال های مرتبط

مامان عرفان 🍓 مامان عرفان 🍓 ۳ سالگی
سلام دوستان گلم یه موضوع رو خواستم بهتون بگم شاید بدردتون خورد
من از بچگی گوشت گوسفند نمیخوردم، حتی کله پاچه، جیگر قلوه، فقط و فقط سینه مرغ میخوردم، تا یک هفته پیش، البته که همه اصرار ک بخور و خوبه و.... ولی بدم میومد، عرفان رو نذاشتم متوجه بشه هروقت دید بشقابم گوشت ندارع و پرسید ی تیکه گوشت گذاشتم کنار بشقابم گفتم الان میخورمش تا یادش برع و نخواد تقلید کنه و اونم گوشت رو بزاره کنار، ولی متاسفانه عرفان هم علاقه زیادی ب گوشت نشون نمیداد و همه گفتن کشیده ب خودت، ی هفته پیش دیدم چجوری بشقاب منو یواشکی نگاه کرد و اونم گوشتشو نخورد، شوهرم اخم کرد اروم گفت اینا مقصرش بدغذایی توئه، منم ی ذررره کوچیک گوشت تو قورمه سبزی رو دهنم گذاشتم دیدم اصلا مزه بدی نداره بازم خوردم دیدم واقعا اشتباه میکردم اینهمه سال، خلاصه من گوشت خوار شدم، همه ذوق کردن و دعوتم میکنن گوشت میریزن تو بشقابم و با ذوق نگام میکنن بخورم😂😂😂اخه ما لریم و کم هست لری ک گوشت نخوره، بابام ک یجور با بغض میگفت دختر من خودشو بدبخت کرد گوشت نخورد🤣🤦🏻‍♀️خلاصه که عرفان تو بشقابش میگرده اول گوشت هاشو بخوره تمومم بشه باز میخواد، و واقعا رفتار منو تقلید کرده بود، گفتم شاید لازم باشه چیزی ک بچتون نمیخوره رو توجه کنید خانواده جلوش میخورن یا نه