خانما خاب بچه ها تو نه ماهگی چندساعتس

۲ پاسخ

تو این جدول حدودی نوشته

تصویر

میخام ببینم بقیه بچها خابشون چجوریه پسرم کم نمیخابع مشکلی دارع،تا صب شیش هفت لار بیدار میشه خوب ک بگم بخابم ده ساعته شبا
روزا هم در حد دوسه ساعت کلن نوددرصد دوازده ساعت بیخابه تو بیست چهارساعت یا یازده ساعت ،نمیدونم دندونخ ،اذیته نمیدونم چشه خیلی ول میخورع رفلاکسه نفخه

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی
مامان محمد حسینم مامان محمد حسینم ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی