اخه این چه سوالیه مگه با غذا خوردن بچه زشت یا زیبا میشه 🥴 زشت و زیبا شدن بچه ژنتیکیه البته که همه بچه ها زیبا هستن ولی اگه شما و پدرش زیبایی مطمئن باش بچه هم خوشگل میشه
حداقل سوسیس خونگی از جای مطمئن بخر
من باردار بودم فقط،عاشق سیب زمینی بودم و خیارشور. میگفتن نخور بچت کله گنده و زشت میشه. کله گنده نشد هیچ ی عروسک دارم الان 🤣🤣🤣🤣
من زیاد خوردم عکس پسرم توی تاپیک هام هست برو ببین . بچه شبیه پدر مادرش میشه یهو یه ادم متفاوت و عجیب غریب ک در نمیاد پسر من کاملا شبیه باباشه انگار از روش یه کپی زدن
طفلکی سوسیس
من سر بارداریم همه چی میخوردم میگفتن دخترت زشت میشه حقیقتا بحدی خوشگله بحدی خوشگله ماشالله اش بشه هرجا میبرمش بهش عروسک متحرک میگن ...به ژنتیک مربوطه قطعا
نه بابا منم خیار زیااااد میخوردم همش میگفتن بچت زشت و سیاه میشه برعکس شد
سلام عزیزم سعی کن نخوری دیگه
من اصلا نخوردم
همسرم میگفت چرا تو یه هوس پیتزا نمیکنی 😂
اصلا نخوردم زیاد فست فود
ولی الان تا دلت بخواد پسرم دوس داره از این چیزا...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.