منم امروز رفتم ولی همشو بالا اوردم گف برو فردا دوباره بیا😖
خیلی بدم میادازش 😐😐😂😂
پس چرابمن دکتربدون پودرقندنوشته آزمایش انجام دادم دومرحله ای
منم دارم میرممم
خدا قوت😄
عزیزم ازمایشگاه محلول داد یا خودتون از داروخانه گرفتین؟
بسلامتی 😁😁
سلام.صبح بخیر.
منم همین الان بودم،سرکشیدم خیلی هم خوشمزه بود.
توی ماشین منتظرم یک ساعت دیگه برم.
خوابم میاد و گشنمه
خدا قوت 💕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.