۲ پاسخ

بنظرم پیش یه متخصص بزاری بهتره

اره . بهداشت دکتر ماما داره دیگه . خودشون دستگاه هم میذارن . معاینه هم انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان بَشِه❤️ مامان بَشِه❤️ ۱۶ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۵ ماهگی
مامان عطرین و آریا🩷🩵 مامان عطرین و آریا🩷🩵 ۲ سالگی