رفتم دستگاه ایودی گذاشتم الان
درررررد دارم😭😭😭

۸ پاسخ

دردش چند روزه هسته

خون ریزی نمیاره؟ شنیدم خون ریزی میاره و اذیتش زیاده

هزینش چقدر شد؟

عزیزم میشه بگی هزینش چقدره

عزیزم خیلی کار خوبی کردی منم چندروز دیگه پریود بشم میذارم
پریود بودی یا نه؟چرا درد داری دردش که یکمه☹️

گلم پیش کدوم دکتر رفتی؟ منم کرج هستم
و این ایودی دیگه مطمئنه؟؟؟

درد برا چی؟

سلام عزیزم پریود شدی بعد گذاشتی یا نه نیازی به پریود شدن نیس

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱۷ ماهگی
مامان عطرین و آریا🩷🩵 مامان عطرین و آریا🩷🩵 ۲ سالگی