من مولفیکس میگرفتم همیشه این دفعه هانیز گرفتم سایز 3 بنظرم بهتر این مولفیکس بود هم لطیف تره هم پشتش بلند تره پس نمیده. بوی ادرارم نمیده من اصلا متوجه نشدم.
من قیمت قدیم پیدا کردم کیفبتش مثل قبله ابی هم هست
دیقا منم یک و دو هانیز خیلی خوب بود
ولی سایز سه اصلا خوب نیس بو میگیره
انگار جریان هوا نداره بچه میپزه توش من دیگه عوض کردم مای بی بی میبندم
هانيز كه خيلي خوبه من از ماي بيبي متنفرم اون بو ميگيره
هانیز ۳ چنده قیمتش
منم هانیز میندم بو میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.