۱۰ پاسخ

منم الان زدم اومدم خونه

عزیزم واکسن یه سالگی خیلی سبک هستش اصلا نیاز به استا نمیشه

من دیروز زدم خداروشکر سبک بود برا دخترم

دیروز واکسن دخترمو زدم همون موقع گریه کرد دیگه آروم بود خدارو شکر 🥲

بهترین کاری که میتونی بکنی ایکنه استرس نداشته باشی اینجوری آسون میگذره

واکسن یه سالگی خیلی سبک
ولی خب بازم بچه به بچه فرق داره
فقط اینو میدونی ک اگر به سفیده تخم مرغ حساسیت داشته حتما باید. بیمارستان بزنی واکسن رو یا مطب

پسر من ۶ ماهگی زدم تورو خدا انقدر جیغ زد گریه فراوون اما یک سالگی ن عالی بود خداروشکر گوش شیطون کر سبک بود براش
تب میکرد ک استامین میدادم و لباسشو کم کردم جاش خنک بود نگران نباش سبک تره این واکسن نسبت به ۱۸ ماهگی بدترین اونه ک خدام بزرگه تا اونموقع

از شانس بدم دقیقا روری ک بچم واکسن زدم مسموم شد اونم بدجور ک بچم نصفش آب شد

واکسن یکسالگی نسبت ب بقیه واکسنا سبکتره تب نمیکنه بچه...نگران نباش

دختر من ۴روز تب و جیغ زد البته بد واکسنه
ولی پسرم آروم بود

سوال های مرتبط