۱۱ پاسخ

اینننننه

تصویر

خیلی شله
اسهاله؟رنگش بخاطر غذاییه ک خورده و اهن البته

بچه اسهاله؟
اگه بازم این رنگی بود حتما دکتر ببر

احتمالا یچز کاکائویی خوردن

قطره اهن ندادی بهش؟؟؟

تاپیک قبلی جواب دادم

عزیزم ببر دکتر من تجربه ندارم ولی خیلی تیرس شاید خطرناک باشه

جدا از رنگش..اسهال هم هست
بنظرم اگه تکرار شد یه دکتر ببری بد نیس

چی خورده این رنگی شده؟

تو طول روز چی خورده؟؟؟
یا روز قبلش؟؟
اگ فقط شیر ک ن طبیعی نیس میخای ببرش دکتر اسهالش هم خیلیه دارو بت بده

چیز این رنگی نخوردع من خودم وقتی ابنطوری میرم سرویس اسید معدم بزنه بالا

سوال های مرتبط