قرص منیزیم داری بخور!!!!
اصلا نگران نباش اگرشیر خودتو میدی پر از انتی بادیه اصللا نمیگیره فقط اگه خیلی سرفه یا عطسه میکنی ماسک بزن من دوبار سرماخورذم بچم نگرفت دکتر گفت به خاطر شسثیر دهیه
نوزاد از مادر هیچوقت سرما نمیگیره
عزیزم حریره بادام سفید کرده درست کن عسل و ابلیمو بخور و فرنی هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.