۴ پاسخ

قرص منیزیم داری بخور!!!!

اصلا نگران نباش اگرشیر خودتو میدی پر از انتی بادیه اصللا نمیگیره فقط اگه خیلی سرفه یا عطسه میکنی ماسک بزن من دوبار سرماخورذم بچم نگرفت دکتر گفت به خاطر شسثیر دهیه

نوزاد از مادر هیچوقت سرما نمیگیره

عزیزم حریره بادام سفید کرده درست کن عسل و ابلیمو بخور و فرنی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان قـنـد عـسـل😚🍓 مامان قـنـد عـسـل😚🍓 ۳ ماهگی