۶ پاسخ

چند هفته دنیا اومد عزیزم
وزنش با وزنی ک سونو میگفت مطابقت داشت ؟

بله خوبه

اره عزیزم

منم پسرم وزن تولدش ۲۶۰۰ بود
۱۹ روزگی ۳۵۰۰ شده بود البته بگم هم شیر خشک میخوره هم شیر خودمو
و دکترش هم قطره اشتها بهش داده خیلی خوبه میخوای عکسش و بدم

خوبه ک خداروشکرر برای منم ۲۷۰۰ دنیا اوند دقیقا مثل شماست وزنش عالیه خوب وزن گرفته

بچه منم ۲۷۰۰دنیا آمد
اره گلم خوبه

سوال های مرتبط