امروز میرم سونو وای چقد استرس دارم از الان 😬😬

۳ پاسخ

چند هفته هستی دقیق عزیزم
انشالله قلبش تشکیل شده باشه و همچی خوب باشه

ولی اروم باش منم بعد سونو به خودم میگفتم چرا اینقد استرس داشتم الکی

هنوز اول استرسی
هر سونو هر دکتر رفتنی استرس داره🥲

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاس مامان شکوفه گیلاس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه کوچولو😍 مامان معجزه کوچولو😍 هفته نوزدهم بارداری