۱۳ پاسخ

من نان میدم وزن دهیش عالیه

من نان میدم به بچه قبلیمم نان میدادم وزن دهیش خوبه تو یه ماه یک کیلو و نیم اضاف کرده

نان🫤

من نان میدم چون ب دوتای قبلیمم نان میدادم هم وزن دهیش خوبه هم شکمشون‌خوب کارمیکرد باهاش

من ببلاک میخوره ماه اول یه کیلو اضافه کرد ولی حس میکنم ماه دوم داره بیشتر اضافه میکنه ...حدودا سه چهار روزی هم مشکل مدفوع داشت شکمش کار نمیکرد ولی اوکی شد دوباره

اپتامیل میدم خوبه پسرم دوس داره وزن گیریشم نرماله ماهی یک کیلو

آپتامیل میدم

اپتامیل میدم راضی ام

دوستای من اپتامیل میدن همه شون

من ابتاميل ميگيرم واسش برادزادم ميخورد براي استخون بندي خيلي خوبه

من اپتامیل میدم فعلا که راضی ام

ماما بهمون گفته بود ک آبتامیل بدین🩵

من ببلاک میدم تا الان که خداروشکر خوب بوده شیر خودم هم میخوره

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی