۵ پاسخ

صبح بخیر
میشه از کرک یا کاپوچینو یا ماسالایی که استفاده کردی خوشمزه بوده عکس بذاری
مرسی

ایشالا ی روزی میاد صب توعم بخیر

سلام عزیزم خوبی
اهوراجان خوبه
صبحت بخیر

سلام قشنگ جانننم

سلام عشقم چقدر کم میای عکس میذاری

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ سالگی