اونروز رفتم دکتر پوست پرسیدم گفت بالاترین برند در ایران ماستلا هست
برای سوختگی کالاندولا عالیه بعد از اون ماستلا
فقط کالاندولا رو پوست پسرمن جواب داد
من از ی بلاگری شنیدم پماد سوختگی برند مامابیبی خیلی خوبه میگفت ماستلا استفاده کرده ولی ازون راضیتره
قطعا ماستلا
چیکو کمی اقتصادی تره ولی برند خوبیه من دیروز چیکو گرفتم اکثرا همه راضی هستن
من چیکو خریدم هنوز استفادع نکردم
من چیکو میزدم معجزه میکرد. البته فقط وقتایی که میسوخت
فقط کالاندولا
من کلی امار گرفتم سودو کرمم میگن عالیه
سودا کرم از همه ی پماد سوختگیا بهتره اگه اصلشو بتونید پیدا کنید
سلام من از یه کانال تو روبیکا ست مادر و نوزاد خریدم
خدایی هم کیفیت خوب بود هم قیمت
چون عجله داشمم برام یک هفته ای اماده کردن
میدونم کلی مامان باردار اینجاس
گفتم بیام به شما ام معرفی کنم
ایدی کانالشون :👇🏻
@setebimarestani
از نظر برند ک قطعا ماستلا ولی باید ببینی کدومش رو پوست بچت بهتر جوابه
میگن محصولات ماستلا بهتر
مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماهگرد. ندارین بیاین کانال روبیکاqwer1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینهمادر#پوشک
من چیکو دارم و راضی ام
من چیکو رو راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.