خیلی راحت بود عالی
نه آسونه
خیلی راحت بود فقط یه ساعت نق زد بعدش یادش رفت
دخترمن چهارماهگیش اذیت شد کاش شش ماهگی راحت باشه
واسه ما راحت ترین واکسن بود
من که شش ماهگی اصلا نفهمیدم واکسن زده خودشم نفهمید
خیلی راحت تر از بقیه بود و یدونه بود
برا دختر من ک شش ماهگی خیلی بد بود
من بين واكسنايي كه پسرم زد ٦ ماهگي بدتر بود
نه دیگه شربت پاراکید هست بچه میخوره هم دردش تموم میشه هم میخوابه
برا باران که خیلی راحت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.