۵ پاسخ

نباید میزاشتی دگ‌ نزار

خدایا چرا وقتی یه کاریو انجام میدید تازه بعدش یادتون می‌افته باید سوال کنید
برای بچه شیاف استامینوفن ۱۲۵ بگیر

زیاد گذاشتی،دیگه نزار ،استامینوفن ۱۲۵بگیر.
خطر خونریزی روده رو جدی بگیر شیاف قوی خطرناکه.
ولی یبار اشکال نداره فقط گفتم که حواست باشه

نصف ۵۰ باید میزاشتی چند سالشه؟ خیلیه که😑

۱۷ماهشه

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری