۸ پاسخ

معمولا تا سه روز بعدش نباید رابطه داشت و آنتی بیوتیک خورد .بله میشه اقدام کرد

اگ لوله هات بسته باشه خیلی خیلی درد داره
اما اگ باز باشن در حد یه عای گفتن تمومه

بهم گفت همین ماه اقدام کن.ولی من می‌خوام اول نتیجه رو ببرم دکتر بعد اقدام کنم

من دیروز انجام دادم.با بیهوشی.حقیقت آستانه درد من پایینه و نمی‌دونستم تحمل کنم

قابل تحمل هست

کلا دردش ۱دقیقه است میگذره

اگه لوله هات بسته باشن اره ولی در حد دل درد پریودیه، البته به استانه تحمل درد خودتم هست من قبلا انجام دادم درد نداشت زیاد مثل پریودی بعدشم که اصلا درد نداری

عکس رنگی بله

سوال های مرتبط

مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هجدهم بارداری