واسه اینکخ خیال راحت ترباشه ازماه بعداقدام کن
منم چندروزدیگه بایدبرم منتظرم پریودشم
دکتر من متخصص نازایی و بارداری پرخطر
من ماهی ک عکس رنگی رفتم گفت اصلا اقدام نداشته باش .چون درصد سقط رو بالا میبره
عکس رنگی درد داره عزیزم ؟؟
۴۸ساعت بعدش اقدام داشته باش
من همون ماه باردار شدم
آره عزیزم
اره ولی ماه اول معمولاً باردار نمیشی چون موادی داخل واژنت اومده اسپرم میکشه ولی ماه دوم 95%اینا بارداری منم ماه دوم شدم بعد از دو سال
اره بهتره به منم دکتر گفت اقدام داشته باش چون یکم درصد بارداری بیشتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.