۲۲ پاسخ

15روزازپریودت گذشته به زوریه هاله مشخصه؟ 😂بخدامن چهاروزمونده بودبه پربودم چون اقدام کرده بودم قشنگ دوتا خط پررنگ افتاد.
یه هفته بعدازپریودمم آزمایش بتامم بالابود

توووو دیگه نههه😩😂

من هاله رو میبینم خیلیی کمرنگ ولی معلومه قشنگ

ما منتظر خبر آزمایشیم بیا بگو ببینیم چی شد؟ولی جدی اگه باردار باشی‌چکار میکنی؟نگهش میداری یا میندازیش؟

من احساس میکنم هورمونات بهم ریخته باشه عزیزم.

منم ۲۰رورز عقب انداخته بودم.جلوگیریمم کاندوم بود.بیبی هاله مینداخت.ازمایش دادم منفی.سونو واژینال کرد دکتر گفت از استرس اینجوری هورمونات به هم ریخته.شاید مال تو هم بابت جنگ و اینا باشه

B nazare mn manfiye vli htmn y dr zanan boro

فکر‌نکنم
اینجا که چیزی مشخص نیست
با اینهمه تاخیر اگه مثبت بود حتما بیبی چک نشون میداد
برای اینکه مطمین بشی بنظرم یه تیتر بتا بده

منم موقع بارداریم اولش همینطور بود یه هاله کمرنگ رو بی بی چک بود
گفتم شاید بی بی چک خراب باشه مجدد بعد دو روز یکی دیگه خریدم و هاله پر رنگر شد
بنظرم آزمایش بده خیالت راحت بشه عزیزم انشاالله هرچی خیره

ی هاله خیلی کم رنگ صورتی تو عکسه مشخصه. جلوگیریت چی بوده مگه.

هاله نداره ها

چجوری ۱۵ روز هی بی بی چک میزنی؟ یه ازمایش بده خودتو راحت کن

ازمایش بده عزیزم من به جات استرس گرفتم😂

منفیه عزیزم

حتما آزمایش بتا بده

مثبتع

منفیه

بعد ده روز تاخیر اگه باردار بودی باید پررنگ میشد به نظرم آزمایش بده

منم قرص اررژانسی خوردم هفت روز تاخیر بود پری شدم

اره آزمایش بده مطمئن بشی

آزمایش خون بده

بنظرم آزمایش بده

سوال های مرتبط